fleurieairlines.reismee.nl

India Day 0: Day before departure

Hallo iedereen!

Hier ben ik na enkele jaren opnieuw met een rondreis en uiteraard ook een blog!

Ik vertrek deze keer voor 15 dagen naar India. Me SO happy! Heb hier zo hard naar uitgekeken.

Ik ga met mijn voetjes van de grond op zaterdag 23 december om 8u55 vanuit Schiphol-Amsterdam en zet mijn voetjes terug op Nederlandse bodem op 6 januari om 10u20. Ik heb een hotelkamer geboekt niet ver van de luchthaven in Amsterdam (waar ik nu deze blog aan het typen ben) en morgenochtend om 5u30 kan ik dan een luchthavenshuttle nemen naar (tromgeroffel) ... jaja de luchthaven! :D Ohja en misschien niet zo onbelangrijk, ik ga alleen MAAR ik ga mee met een groep mensen die ik niet ken. De organisatie heet Djoser en het is Nederlands. Volgens mijn informatie ben ik de enige Belgische die meegaat. Er zijn mensen mee van alle leeftijden en ik hoop dus dat ik er goed mee overweg kan. 

De reden waarom ik op reis ga in de kerstvakantie? Wel het waren 4 enorm zware maanden waarbij ik met moeite tijd had voor mezelf en het overgrote deel van mijn weekends moest opofferen aan schoolwerk.. #LIFEOFATEACHER. Ik ben ook niet graag alleen tijdens de feestdagen, maar reis graag en het was alweer een tijdje geleden so here we are! 

De reden waarom ik een blog bijhou? Eigenlijk vooral voor mezelf omdat ik na een reis veel details vergeet en het altijd plezant is om dat opnieuw te lezen en het precies opnieuw mee te maken. Memories! En ook natuurlijk voor de mama en papa op de hoogte te houden en nog wel een paar fans :p 

Degene die mijn schrijfstijl kennen van de vorige keren weten dat ik gewoon mijn blogs typ zoals ik het in het echt zou navertellen met de nodige fantasie, want daar heb ik er heeeeel wat van. So be prepared ;) Af en toe wat Engels dabei, want alles klinkt zoveel mooier in tengels ;) 

Ik ben alvast voorbereid: inentingen, malariapillen, laptop, NIEUWE camera, te veel kleren (as usual) en kriebels in de buik van de spanning :D. Ik ben al tot in Amsterdam geraakt dus in India moet ook wel lukken. Indien dit niet gelukt is, was dit waarschijnlijk mijn eerste en ook laatste blog :P

Slaapwel

Fleur


Reacties

Reacties

Caroline wiebouw

Have fun

Conny

Geniet ervan fleurie en we volgen je weer zoals de vorige keren toy toy toy enjoy

Evelyn Vandecasteele

Geniet maar Fleur xxx

Jan dp

wordt een heel mooie reis,
machtig land, wel grote verschillen tss de regio's

take care

Steffi C.

Ohn spannend!!! Veel posten , schrijven en vooral genieten!
Ps. Vergeet de foto's niet!!!!

Hedwine

Fleur, ik wens je het allerbeste voor Kerst en Nieuwjaar, en wens je vooral een heel goede reis toe, zorg goed voor jezelf en geniet ervan.
Dikke kus

Mabbe Ludwine

Geniet van de reis Fleur. Leuk je te kunnen volgen xxx

Jency V.

Hey Fleur!

Veel plezier op je reis. Je komt sowieso met heel wat mooie herinneringen terug.
Vorige zomer ook een groepsreis met Djoser gedaan (Zuid-Afrika). De organisatie was top. Je leert heel wat nieuwe mensen kennen. In de toekomst zeker nog plannen om groepsreizen bij hen te doen.

Jordi en Kelly

Veel plezier Fleur! We zijn ook benieuwd naar India en jouw avonturen daar dus volgen ook graag deze blog ? groetjes

Tania

Maakt er een leuke reis van en vooral genieten moet je doen . we weten dat jij heel voorzichtig bent maar je weet maar nooit he ben blij u weer terug te kunnen volgen met foto’s en berichtjes gr tot later ??????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!