fleurieairlines.reismee.nl

India Day 13: Back to Delhi, back to luxury!

Goeiemorgen morgen, goeiedaag! Blij dat ik je weer met een blog entertainen mag :)

Deze morgen ons koffer gemaakt WANT .. we nemen een vlucht naar Delhi! Up to luxury :) happy happy joy joy! Eerst nog eens naar de winkeltjes geweest en ik heb een zijden sjaal gekocht van iets meer dan 5 meter :p Als je nen dikke nek krijgt, je moet maar roepen e, I’m prepared :p Het is eigenlijk een sari (of hoe schrijf je dat) die Indiase vrouwen als kleed gebruiken. Ik vond de print mooi en ook al was het niet als sjaal bedoeld toch moest ik hem hebben als sjaal nondedju. (Mijn pepe zou zeggen: als je iets in uw hoofd hebt, heb je het ook niet in uw gat.)

Heel vriendelijk waren ze niet in de luchthaven. Ik had net mijn rugzak in een bakje gezet en wou er nog mijn fototoestel en laptop uithalen omdat die door de scanner moet, maar een man die er werkte, trok mijn bakje uit mijn handen en legde die al onder de scanner. Ik ben dan meteen op mijn tenen getrapt natuurlijk en die vent heeft voor mij dan al direct afgedaan. Ik haat zo’n onbeleefde boeren. Zoals verwacht, werd mijn rugzak langs de kant gehouden en moest ik er toch nog alles uithalen. Heb dan nog expres luid gezegd, zodat dienen boer het kon horen, dat ik het eigenlijk wou doen, maar dat hij het gewoon away took e :p

De vlucht duurde ongeveer anderhalf uur dus dat viel wel mee. Toen we uit het vliegtuig stapten, vroeg er meteen iemand om onze boarding pass.. Ik heb dat nu nog nooit geweten. Als je van het vliegtuig stapt, wil dat toch zeggen dat je er in Delhi bent opgestapt? Hoe kan je nu in godsnaam van het vliegtuig komen zonder zo een pass, zo onlogisch. (En nu ga ik zwaar overdrijven :p) Alsof je vanop een trampoline het wc-gat van het vliegtuig bent binnengesprongen en illegaal op het vliegtuig zit dan zou het inderdaad mogelijk zijn dat je die niet bij hebt. Ik vond de situatie dus even belachelijk als mijn overdrijving, just sayin’. Maar bon, alle gekheid op een stokje. Gas op die lollie en taxi naar ons hotel. Tussendoor wel afscheid moeten nemen van ons Edje, hij reserveerde een ander hotel en blijft hier aangezien hij nog naar een bruiloft moet in Mumbai. Will miss you, sweetie! (hij leest dit ook ja :) ). Eveline boekte in het JW Marriott hotel en onze taxichauffeur kon het precies niet geloven,want die vroeg de hele tijd ‘nearby? nearby?’ (Papa dit betekent ‘ dichtbij?’ :p). Ons hotel is inderdaad dichtbij de luchthaven zodat we morgen niet ver meer moeten rijden om onze vlucht naar huis te nemen.

Eens aangekomen in het hotel.. ONE WORD.. WAAAAAAAAAUW! Onze baggage werd op zo’n goudkleurige kar gezet net zoals je in de films ziet. Binnen een oase van rust, aangename achtergrondmuziek en heel prettige geuren. Na 2 weken tussen non-stop getoeter, immense stank, chaos en nog zoveel meer begin je echt op zo’n details te letten. Onze kamer ook zo fantastisch mooi. Twee grote, zachte kingsize bedden (zonder haren, vlekken en niet grauw), uitzicht op de vliegtuigen, een marmeren badkamer met regendouche en bad (geen schimmel en niet onder water), badjassen, slippers, 10 spierwitte handdoeken, verzorgingsproducten, deftige rollen wc-papier (met meer dan 30 velletjes, hallelujah!), TV.. en noem maar op. We werden hier ontvangen als koninginnen en iedereen is ongelooflijk vriendelijk. Ik heb nog nooit in zo’n luxesuite geslapen en dit was een topervaring. Zal dit wel nog eens doen in de toekomst :)

Ik heb een zalig warme douche genomen en we hebben eten op de kamer besteld, ROOMSERVICE! Zo eens echt decadent doen :p Morgen verkennen we het hotel en dan in de namiddag checken we uit. Will tell you more about this in my next blog, peace out!

Luxury Fleurie x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!