fleurieairlines.reismee.nl

India Day 10: Taj Mahal and long drive to Varanasi

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Hoe ik heb afgeteld gisteren? Wel we hebben samen met de groep een buffet gegeten en daarna ben ik naar mijn kamer geweest bij Eveline. Ik wou niet echt aftellen met de groep, omdat ik niet zo’n goede band heb met iedereen en me dan liever laat omringen door mensen die ik echt graag heb. Er waren er gelukkig nog van dat idee. Ik ben onder de douche gestapt iets voor 00:00 en ik heb daar afgeteld in mijn nakie :p Hahaha, sorry not sorry!

Deze morgen terug uitgeslapen omdat we dachten dat we nog steeds die nachttrein moesten nemen om 18u. Toen we aan het ontbijten waren in de Costa, kwam de familie met 2 dochters binnen en vertelden ze ons dat we niet met de nachttrein gingen aangezien die al 16u (!) vertraging had.. Stel u voor dat je zo op het perron staat bij ons en plots krijg je een aankondiging dat de trein geen 10 minuten, maar 16u vertraging heeft. Slaapzakske, chocomelkske en maffen gelik ne clochard op het perron... of gewoon naar huis gaan, kan ook. De Indische trein beats den NMBS alleszins :p

Het idee was dus om rond 14u te vertrekken met de bus naar Varanasi.. Zzzz..

Eveline en ik wilden nog de Taj Mahal van dichtbij zien en zijn nog vlug met een gids ernaar toe geweest. Helaas was het nog redelijk mistig en hadden we niet het mooiste uitzicht, maar toch hebben we de Taj op zijn geheel gezien. Heel indrukwekkend en wel mooi! Met de gids zijn we zelfs in no time binnengeweest en in no time stonden we ook weer in het hotel om de bus te nemen. We zijn om 14u vertrokken en om 3u15 (met nodige plaspauzes en avondeten) zijn we toegekomen. Het was niet de gemakkelijkste busrit (en daarom zou ik ook NOOIT met de bus op reis gaan, respect voor de mensen die dat kunnen). De wegen liggen hier op bepaalde plaatsen echt slecht en aangezien het verkeer hier één grote chaos is, moest de chauffeur geregeld heel kort remmen. Tot aan de eerste plasstop voelde ik me echt niet goed. Het toilet was dus zo’n Frans WC met een gat in de grond, maar STINKENNNN! Oh god! Ik dacht ik probeer het, maar eens in dat hokje, kon ik het niet uithouden. Het was ofwel overgeven van de stank en plassen tegelijk ofwel wachten tot de volgende stop.. dus heb ik het laatste gekozen :) De tijd erna, kon ik goed besteden doordat ik op de hotspot van Ed mocht (thank you so much) en voelde me beter dus kon ik wat slapen.

Toen we in de kamer aankwamen, was het niet wat we verwacht hadden. De badkamer stond onder water, geen warm water, schimmel op het douchegordijn en op de plafond.. Morgen gaan klagen en vragen om een andere kamer.

Byeee!

Fleuros

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!