fleurieairlines.reismee.nl

India Day 9: Taj Mahal en Baby Mahal

Namasté!

Deze morgen vertrokken de anderen om 6u om de Taj Mahal vroeg te gaan bekijken, maar Eveline en ik zijn niet mee geweest. We hebben uitgeslapen tot 10u en dat deed echt deugd. Morgenavond moeten we een nachttrein nemen naar Varanasi en we zien er redelijk tegenop. Slapen op een schuddende trein die waarschijnlijk niet de properste bedden zal hebben.. ik weet niet of me dat wel zal lukken. Daarom dat het belangrijk is om uitgerust te zijn.

We hebben meteen ook de beste keuze genomen, want door de smog was er geen Taj Mahal op de foto’s te zien :p We hadden dus letterlijk niets geMIST :p Wij zijn vanmorgen om Cofsils geweest (Strepsils in België) voor mijn keel en dan zijn we gaan ontbijten in een tuin in de stad. De keuken zag er wel niet uit vanbuiten (en waarschijnlijk nog minder vanbinnen), maar daar mag je nooit te veel over nadenken of je moet in hongerstaking gaan. Het was gelukkig wel lekker. De man die ons tot daar gevoerd heeft met de tuktuk had zo van die nutella-tanden. Nutella die wel niet gemakkelijk weggaat en die je eventueel met een slijpschijf eraf kan krijgen :p Bah bah. Heb hier al meer zo’n exemplaren gezien en ben daarom nog zo blij met mijn mooi gebit (als je die tanden hier hebt gezien, mag ik ZEKER stoefen, neh).

Deze middag met een deel van de groep mee geweest naar de Baby Mahal. Dit is een kleinere versie van de Taj Mahal. Ik heb hier rustig genoten van het uitzicht en heb er een praatje gemaakt met een Indische familie die het volgens mij heel goed heeft. Ik hou wel van zo’n gesprekken :) Als afsluiter zijn we naar tuinen geweest met uitzicht op de Taj Mahal. Zo’n grote 'blafte' van een gebouw :p hahaha! Het was goed zichtbaar, maar toch weer wat mistig. Morgen gaan we rond de middag zodat we de Taj helder kunnen zien.

Het is vandaag ook de laatste dag van het jaar en de eerste keer dat ik dit niet in België vier. Ik haat die typische, geforceerde feestdagen en zeker oudejaarsavond waar iedereen precies MOET feestvieren op een plaats waar je veel te veel moet betalen voor wat je krijgt. Been there, done that. Heel blij dat ik weg ben en zou dit zelf volgend jaar eventueel opnieuw doen. Het was een moeilijk jaar op alle vlakken voor mijn familie en mezelf en ben daarom blij dat het afgelopen is. Op naar een fantastisch jaar met een goede gezondheid en veel geluk (zo cliché, maar O zo belangrijk!). Ik kijk wel terug op 4 schitterende reizen: Toronto, Rome, Punta Cana en India of course! De doelen (geen wensen aangezien je er zelf voor moet werken, nobody’s going to do it for you) voor mezelf dit jaar: de clichés natuurlijk, opnieuw prachtige reizen maken, mijn eigen carrière opbouwen (plans in my head, watch me ;)), een Savannah Prez booty (only fitnesslovers will understand) en de juiste keuzes maken op alle vlakken :)

Voor degene die dit lezen, wens ik ook dat al jullie doelen mogen uitkomen en dat je steeds kiest voor datgene wat jullie gelukkig maakt. Life’s too short, do what makes you happy!

Wij sluiten de avond hier af met een oudejaarsdiner :)

Happy 2018!

Love!

Fleur

x

Reacties

Reacties

Conny

Gelukkig nieuwjaar Fleurie

Caroline Plancke

Thxs !tzelfde !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!