fleurieairlines.reismee.nl

India Day 7: Ranthambore NP en Fort

Hoi!

Zoals ik gisteren had voorspeld, twee nieuwe reisgenoten op mijn gezicht door die olie. Met mijn wondermiddel ben ik er gelukkig alweer vanaf. Het hoesten was iets erger vandaag, maar heb sterke medicatie gekregen uit Amerika van Ed, dus ik hoop dat dit snel werkt.

We zijn vanmorgen om 7u30 vertrokken naar het Ranthambore National Park omdat daar tijgers zitten. We hadden al vernomen dat de kans heel klein was dat we er gingen zien omdat het park niet volledig berijdbaar was en de tijgers zich wegstoppen van de toeristen. We vertrokken met de jeep. Geen tijger gezien gedurende twee uur :p Wel een hert, antiloop, een parkiet en (tromgeroffel)… EEN ROODBORSTJE, dames en heren! Daarvoor moet je naar India komen, kom dat zien, kom dat zien :p Gelukkig had ik al eerder tijgers gezien op vorige reizen en zorgden we gewoon ZELF voor entertainment tijdens de jeeprit. Weer goed gelachen, net zoals gisteravond eigenlijk. Ed en Eveline hebben dezelfde humor en het is al lang geleden dat ik zo heftig heb moeten lachen zoals wij drie hier doen. Wat een heerlijke mensen zijn dat :) We lachen ons meestal ook gewoon in slaap en das heel gezond :) Zo moesten we ook lachen toen de chauffeur enorm enthousiast ‘TREE TREE!’ riep. Het stond eigenlijk vol met bomen daar en toch was die ZO enthousiast om dat te tonen. (Het is pas grappig als je erbij bent wel.)

Toen we terugkwamen rond 10u30 gingen we ontbijten en daarna wat genieten van de zon tot 14u. In de namiddag kon je kiezen of je meeging naar het Fort van Ranthambore of niet en heb dat maar gedaan. Achteraf gezien had ik beter nog wat in de zon gelegen. De tocht naar het fort was met een gids en ik vind dat nogal saai.

’s Avonds gedoucht, gegeten en opnieuw mijn valies in orde gezet om morgen te vertrekken naar Agra. Lange dag op de bus wel… Maar we zijn dan al dichter bij de Ganges rivier en de Taj Mahal, want daar kijk ik nog enorm naar uit.

Een vrij rustige dag, maar dat mag ook eens!

Daaaaag! X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!